In memorian

Emlékiratok

Friss topikok

  • jovbree: Anyukám hasonló sorsú, de ő a legjobb szülő, így ha erős vagy, Te is lehetsz valakiknak a legjobb ... (2008.02.08. 00:18) Megrökönyödtek

Linkblog

Boldogság

2008.02.22. 08:47 | Ken | Szólj hozzá!

A napokban volt pont, amikor éreztem mindent amit szeretnék. Ültem egy kivágott fán a Tisza-parton, és a délutáni nap háborítatlanul beragyogta a világoskék égről a rövid partszakaszt. Csak ültem és zenét hallgattam. Volt hova mennem, és tudtam honnan jövök. Néha becsuktam a szemem, és csak hagytam, hogy a nap perzselje az arcom. Szabadnak éreztem magam, és elvesztek a távolban a rossz dolgok. Otthagytam a partnak, a Tiszának, és a napnak minden aggodalmamat és félelmemet. Volt rá időm, hogy megálljak és eleresszem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://inmemorian.blog.hu/api/trackback/id/tr20349445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása